Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, ieri aseară am trecut pe la tine în vizită pentru ca să te văd acasă la tine aia imobilul de lângă bazilica arhiereului așa mai pe nocturnă și erau taică-tu și maică-ta pe la portiță, asta bineînțeles că mai întâi, după care mai pe urmă ulterior, m-am deplasat până la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ tot ca să te caut pe tine sperând că am să te văd poate, pe unde m-am fîțîit oleacă în sus și în jos ca să mă observi și tu pe mine care cumva, am mers cu gând bun și scop precis anume care pentru ca să mă interesez personal chiar eu însumi la fața locului și cu proprii mei ochi privitor la mersul pregătirilor în toi pentru nuntă noastră amândoi eu și tu care sper că o să fii în asentiment cu mine ca să o îndeplinim cât mai curând cu putință adică, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te vizitez care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin pentru ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez aceste câteva rânduri de față aicea prin care îmi exprim starea mea de bine și care de-abia aștept ca să mergem amândoi împreună până la oficiul de stare civilă țanțoși acolo unde ca să declari dinaintea ofițerului stării civile precum că te măriți cu mine DA! https://www.monsoon.co.uk/dw/image/v2/BDLV_PRD/on/demandware.static/-/Sites-monsoon-master-catalog/default/dw455747a2/images/large/25_54078746_6.jpg https://www.viata-libera.ro/turism/212319-florenta-interzice-cazarea-turistilor-in-centrul-istoric

Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, ieri aseară am trecut pe la tine în vizită pentru ca să te văd acasă la tine aia imobilul de lângă bazilica arhiereului așa mai pe nocturnă și erau taică-tu și maică-ta pe la portiță, asta bineînțeles că mai întâi, după care mai pe urmă ulterior, m-am deplasat până la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ tot ca să te caut pe tine sperând că am să te văd poate, pe unde m-am fîțîit oleacă în sus și în jos ca să mă observi și tu pe mine care cumva, am mers cu gând bun și scop precis anume care pentru ca să mă interesez personal chiar eu însumi la fața locului și cu proprii mei ochi privitor la mersul pregătirilor în toi pentru nuntă noastră amândoi eu și tu care sper că o să fii în asentiment cu mine ca să o îndeplinim cât mai curând cu putință adică, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te vizitez care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin pentru ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez aceste câteva rânduri de față aicea prin care îmi exprim starea mea de bine și care de-abia aștept ca să mergem amândoi împreună până la oficiul de stare civilă țanțoși acolo unde ca să declari dinaintea ofițerului stării civile precum că te măriți cu mine DA! https://www.monsoon.co.uk/dw/image/v2/BDLV_PRD/on/demandware.static/-/Sites-monsoon-master-catalog/default/dw455747a2/images/large/25_54078746_6.jpg https://www.viata-libera.ro/turism/212319-florenta-interzice-cazarea-turistilor-in-centrul-istoric

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00