Onor Domnule Președinte în exercițiu Al României statul de drept Klaus Werner Johannis, Cătălin Gafencu am avut onoarea să vă fi cunoscut direct, și știți în ce condițiuni anume ne-am prezentat la o conferință anunțată în toate mediile scrise, astăzi adineaori tocmai am venit de la Centrul Național unde am avut stupefacția să descopăr manifestări științifice ce se desfășoară ieri, azi și mâine apoi am venit înapoi în municipiul acesta Botoșani reședință de județ unde m-am deplasat până la avizierul public din pură curiozitate ăla care este în Parcul Dendrologic Mihai Eminescu botoșănean peste drum față în față cu miliția pe care nu era afișat absolut nimica; și să vedeți cum s-au desfășurat evenimentele, am trebuit ca să intru în incinta clădirilor Centrului Național până la avizier unde m-am împiedicat de Garcea bădăran și dezinformat, de la care cu tare chiu și vai am scos unele biete date privitoare la toate aceste manifestări în decurs chiar acuma. Onor Domnule Președinte Al României Klaus Werner Johannis, Cătălin Gafencu știți că domiciliez pe strada 7 Noiembrie, anume vă scriu acest răvaș de mustrare ca să vă atenționez că ați scăpat frâiele pe genialitatea poetică, puneți mâna pe asta, obligatoriu trebuie. Cătălin Gafencu subsemnatul acestor rânduri, dacă vă amintiți despre mine că fui lector universitar la Sibiu în orașul în care chiar în fața primăriei ce ați gestionat-o se afla librăria nemțească, acuma pentru că sunteți Președintele României, preocupați-vă de Eminovici Mihail poetul național al României, publicați datele concrete, că așa trebuie, de aia v-am votat la al doilea scrutin ca să fiți Președintele Patriei, la primul scrutin l-am votat pe nepotul popii Victor Ponta, mă semnez fiul popii Cătălin Gafencu, am onoarea, cu respect.

Onor Domnule Președinte în exercițiu Al României statul de drept Klaus Werner Johannis, Cătălin Gafencu am avut onoarea să vă fi cunoscut direct, și știți în ce condițiuni anume ne-am prezentat la o conferință anunțată în toate mediile scrise, astăzi adineaori tocmai am venit de la Centrul Național unde am avut stupefacția să descopăr manifestări științifice ce se desfășoară ieri, azi și mâine apoi am venit înapoi în municipiul acesta Botoșani reședință de județ unde m-am deplasat până la avizierul public din pură curiozitate ăla care este în Parcul Dendrologic Mihai Eminescu botoșănean peste drum față în față cu miliția pe care nu era afișat absolut nimica; și să vedeți cum s-au desfășurat evenimentele, am trebuit ca să intru în incinta clădirilor Centrului Național până la avizier unde m-am împiedicat de Garcea bădăran și dezinformat, de la care cu tare chiu și vai am scos unele biete date privitoare la toate aceste manifestări în decurs chiar acuma. Onor Domnule Președinte Al României Klaus Werner Johannis, Cătălin Gafencu știți că domiciliez pe strada 7 Noiembrie, anume vă scriu acest răvaș de mustrare ca să vă atenționez că ați scăpat frâiele pe genialitatea poetică, puneți mâna pe asta, obligatoriu trebuie. Cătălin Gafencu subsemnatul acestor rânduri, dacă vă amintiți despre mine că fui lector universitar la Sibiu în orașul în care chiar în fața primăriei ce ați gestionat-o se afla librăria nemțească, acuma pentru că sunteți Președintele României, preocupați-vă de Eminovici Mihail poetul național al României, publicați datele concrete, că așa trebuie, de aia v-am votat la al doilea scrutin ca să fiți Președintele Patriei, la primul scrutin l-am votat pe nepotul popii Victor Ponta, mă semnez fiul popii Cătălin Gafencu, am onoarea, cu respect.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00