Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi adineaori am fost pe la tine acasă pentru ca să te văd și în această zi ploioasă, friguroasă, mohorîtă, taciturnă, am trecut deci ca să mă interesez despre mersul pregătirilor pentru nunta noastră a amândorura a mea eu și tu, vin ca să știi că sunt prin preajma și mă preocup activ despre ce mai faci și tu, o să mai mă zărești trecând și altă dată ca să te vizitez, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa în vizită, Cătălin Gafencu băi foarte des pe la tine DA! https://www.stiripesurse.ro/inceput-de-toamna-cu-vreme-haotica-in-romania-se-anunta-furtuni-si-un-val-de-frig_3053698.html

Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi adineaori am fost pe la tine acasă pentru ca să te văd și în această zi ploioasă, friguroasă, mohorîtă, taciturnă, am trecut deci ca să mă interesez despre mersul pregătirilor pentru nunta noastră a amândorura a mea eu și tu, vin ca să știi că sunt prin preajma și mă preocup activ despre ce mai faci și tu, o să mai mă zărești trecând și altă dată ca să te vizitez, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa în vizită, Cătălin Gafencu băi foarte des pe la tine DA! https://www.stiripesurse.ro/inceput-de-toamna-cu-vreme-haotica-in-romania-se-anunta-furtuni-si-un-val-de-frig_3053698.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00