Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, apoi mi-am continuat periplul meu, am fost pe la imobilul învecinat cu bazilica arhiereului unde stai cu scop bine determinat mai precis pentru ca să mă interesez cu proprii mei ochi privitor la demersurile în desfășurare și referitoare la nuntă noastră amândoi eu și tu mine și tine, o să mai vin și altă dată pe la tine în vizită cordială pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care de-abia aștept ca să mă însoțești amândoi împreună la oficiul de stare civilă unde să rostești fudulă precum că te măriți cu mine DA! https://i.pinimg.com/originals/1c/4a/0e/1c4a0eef2fb4adfcad7b6317acf277be--oxfords-wedding-dress.jpg https://www.stiripesurse.ro/china-lanseaza-prima-linie-de-tren-de-mare-viteza-in-apropiere-de-stramtoarea-taiwan_3084609.html

Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, apoi mi-am continuat periplul meu, am fost pe la imobilul învecinat cu bazilica arhiereului unde stai cu scop bine determinat mai precis pentru ca să mă interesez cu proprii mei ochi privitor la demersurile în desfășurare și referitoare la nuntă noastră amândoi eu și tu mine și tine, o să mai vin și altă dată pe la tine în vizită cordială pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care de-abia aștept ca să mă însoțești amândoi împreună la oficiul de stare civilă unde să rostești fudulă precum că te măriți cu mine DA! https://i.pinimg.com/originals/1c/4a/0e/1c4a0eef2fb4adfcad7b6317acf277be--oxfords-wedding-dress.jpg https://www.stiripesurse.ro/china-lanseaza-prima-linie-de-tren-de-mare-viteza-in-apropiere-de-stramtoarea-taiwan_3084609.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00