Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă în vizită ca să te văd, era maică-ta la portiță, e așa o vreme mohorîtă și posomorîtă afară că nu-mi vine de plimbări din pricina frigului ce se anunță năpraznic cândva, o să mai trec și altă dată ca să te vizitez, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi mă interesez despre mersul pregătirilor pentru nunta noastră amândoi a mea eu și tu care sper că o să fie cât mai curând posibil vrei tu DA! https://www.stiripesurse.ro/electrosocuri-un-barbat-din-iasi-a-cerut-ordin-de-protectie-impotriva-amantei_3052683.html

Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă în vizită ca să te văd, era maică-ta la portiță, e așa o vreme mohorîtă și posomorîtă afară că nu-mi vine de plimbări din pricina frigului ce se anunță năpraznic cândva, o să mai trec și altă dată ca să te vizitez, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi mă interesez despre mersul pregătirilor pentru nunta noastră amândoi a mea eu și tu care sper că o să fie cât mai curând posibil vrei tu DA! https://www.stiripesurse.ro/electrosocuri-un-barbat-din-iasi-a-cerut-ordin-de-protectie-impotriva-amantei_3052683.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00