Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi adineaori am fost pe la tine acasă pentru ca să te văd, apoi m-am dus până la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ unde am stat afară pe băncuță aia așezată așa de drăguță ca să te aștept pe tine adică sub care băncuță era azvîrlit un inel matrimonial oare cine știe de ce poate necazuri în amor bănuiesc, dar noi doi nu avem nici cea mai mică problemă împreună pentru că ne înțelegem perfect așa e mireasa mea fa întreb retoric, am mers pe la tine ca să te vizitez cu scop precis ca să mă interesez privitor la mersul pregătirilor pentru cununia noastră civilă amândoi aia la oficiul de stare civilă care sunt nerăbdător ca să o înfăptuim cununia cât mai repede o să vrei și tu adică într-un termen rezonabil mireasa mea te rog, o să mai vin și altă dată să te văd care pentru mine ești a mea toată și toată frumusețe, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi chiar eu însumi care sunt flăcău tomnatec așa fără tine dar aștept când vei fi mireasa mea DA! https://i.etsystatic.com/41996140/r/il/a705fc/5283444391/il_fullxfull.5283444391_b2kg.jpg https://www.stiripesurse.ro/o-turma-de-oi-mancat-sute-de-kg-de-canabis-in-grecia-sareau-mai-sus-decat-caprele-nu-stiu-daca-e-de-ras-sau-de-plans_3077693.html

Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi adineaori am fost pe la tine acasă pentru ca să te văd, apoi m-am dus până la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ unde am stat afară pe băncuță aia așezată așa de drăguță ca să te aștept pe tine adică sub care băncuță era azvîrlit un inel matrimonial oare cine știe de ce poate necazuri în amor bănuiesc, dar noi doi nu avem nici cea mai mică problemă împreună pentru că ne înțelegem perfect așa e mireasa mea fa întreb retoric, am mers pe la tine ca să te vizitez cu scop precis ca să mă interesez privitor la mersul pregătirilor pentru cununia noastră civilă amândoi aia la oficiul de stare civilă care sunt nerăbdător ca să o înfăptuim cununia cât mai repede o să vrei și tu adică într-un termen rezonabil mireasa mea te rog, o să mai vin și altă dată să te văd care pentru mine ești a mea toată și toată frumusețe, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi chiar eu însumi care sunt flăcău tomnatec așa fără tine dar aștept când vei fi mireasa mea DA! https://i.etsystatic.com/41996140/r/il/a705fc/5283444391/il_fullxfull.5283444391_b2kg.jpg https://www.stiripesurse.ro/o-turma-de-oi-mancat-sute-de-kg-de-canabis-in-grecia-sareau-mai-sus-decat-caprele-nu-stiu-daca-e-de-ras-sau-de-plans_3077693.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00