aviz pentru colegii mei toți ăia care me cunoaște, astăzi adineaori am întâlnit prin municipiul acesta Botoșani reședință de județ la plimbare pe Doamna Profesoară David doamna profesoară a noastră de la Liceul Tehnologic Grupul Școlar Industrial Numărul Doi Elie Radu botoșănean, adică eu am văzut în ultimul timp doar pe Ramona Melinceanu și pe Alina Hergheligiu, plus alți colegi din clase paralele cu a noastră, în concluzia acestui răvaș să știți că totul e de bine băieți, mai demult am văzut-o și pe Ștefănica Miron cândva

aviz pentru colegii mei toți ăia care me cunoaște, astăzi adineaori am întâlnit prin municipiul acesta Botoșani reședință de județ la plimbare pe Doamna Profesoară David doamna profesoară a noastră de la Liceul Tehnologic Grupul Școlar Industrial Numărul Doi Elie Radu botoșănean, adică eu am văzut în ultimul timp doar pe Ramona Melinceanu și pe Alina Hergheligiu, plus alți colegi din clase paralele cu a noastră, în concluzia acestui răvaș să știți că totul e de bine băieți, mai demult am văzut-o și pe Ștefănica Miron cândva

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00