Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acuma tocmai am trecut pe la tine în vizită cordială ca să mă interesez despre mersul treburilor privind nunta noastră a mea eu cu tine, cununia civilă o s-o facem la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului stării civile, iar cununia religioasă o s-o facem la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu o să fie obligatoriu ca să fie a mitropolitului oț de acilea ba ci acolo unde vom găsi înțelegerea necesară de la popii care vor oficia, am fost pe la tine acasă ca să te vizitez aia imobilul ce se înnoiește de către taică-tu lângă iarmarocul din municipiul Botoșani reședință de județ și bazilica arhiereului, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te văd, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, abia aștept să fii mireasa mea în rochia albă, ești foarte frumoasă si foarte înaltă așa cum îmi place mie de tine, toată frumusețe, pe cuvântul meu de onoare! https://www.stiripesurse.ro/o-noua-lovitura-pentru-pensionarii-si-romanii-saraci-preturile-celor-mai-ieftine-medicamente-au-explodat_3024443.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acuma tocmai am trecut pe la tine în vizită cordială ca să mă interesez despre mersul treburilor privind nunta noastră a mea eu cu tine, cununia civilă o s-o facem la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului stării civile, iar cununia religioasă o s-o facem la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu o să fie obligatoriu ca să fie a mitropolitului oț de acilea ba ci acolo unde vom găsi înțelegerea necesară de la popii care vor oficia, am fost pe la tine acasă ca să te vizitez aia imobilul ce se înnoiește de către taică-tu lângă iarmarocul din municipiul Botoșani reședință de județ și bazilica arhiereului, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te văd, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, abia aștept să fii mireasa mea în rochia albă, ești foarte frumoasă si foarte înaltă așa cum îmi place mie de tine, toată frumusețe, pe cuvântul meu de onoare! https://www.stiripesurse.ro/o-noua-lovitura-pentru-pensionarii-si-romanii-saraci-preturile-celor-mai-ieftine-medicamente-au-explodat_3024443.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00