Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi tocmai acuma am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă într-o vizită cu prilejul nunții noastre care sper că vrei și tu să fie cât mai curând, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te văd, mireasa mea, toată frumusețe, ca mâine, promit, mâine mă duc la Milișăuți în oraș așa că îți zic dinainte pentru ca să știi adică la ce să te aștepți, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea să știi DA! https://www.stiripesurse.ro/china-reactioneaza-dur-la-summitul-convocat-de-joe-biden-la-camp-david_3036968.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi tocmai acuma am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă într-o vizită cu prilejul nunții noastre care sper că vrei și tu să fie cât mai curând, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te văd, mireasa mea, toată frumusețe, ca mâine, promit, mâine mă duc la Milișăuți în oraș așa că îți zic dinainte pentru ca să știi adică la ce să te aștepți, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea să știi DA! https://www.stiripesurse.ro/china-reactioneaza-dur-la-summitul-convocat-de-joe-biden-la-camp-david_3036968.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00