Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi chiar acuma cu o clipă în urmă mai înainte am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, am fost în vizită cordială pentru ca să mă interesez despre mersul preparativelor pentru nuntă noastră amândoi a mea eu cu tine, o să mai vin și altă dată să te vizitez, promit, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare, ești toată frumusețe să știi DA! https://stiripesurse.md/bursele-studentilor-de-la-pedagogie-vor-fi-majorate/ Cătălin Gafencu astăzi am vorbit cu Denisa din satul Dumbrăveni în comuna Dumbrăveni care astăzi aparține de județul Suceava reprezentând Bucovina în fapt, ciao!

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi chiar acuma cu o clipă în urmă mai înainte am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, am fost în vizită cordială pentru ca să mă interesez despre mersul preparativelor pentru nuntă noastră amândoi a mea eu cu tine, o să mai vin și altă dată să te vizitez, promit, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare, ești toată frumusețe să știi DA! https://stiripesurse.md/bursele-studentilor-de-la-pedagogie-vor-fi-majorate/ Cătălin Gafencu astăzi am vorbit cu Denisa din satul Dumbrăveni în comuna Dumbrăveni care astăzi aparține de județul Suceava reprezentând Bucovina în fapt, ciao!

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00