Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, în această zi festivă astăzi tocmai adineaori am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, am fost pe la tine în vizită adică, azi o aniversăm pe mama noastră Cătălin Gafencu și Tiberiu Gafencu care este Metodista Maria Gafencu născută Gafencu funcționară de stat pentru Ministerul et caetera, și am venit până la tine ca să ne bucurăm împreună de frumusețea acestei zile de vară când aniversăm și ziua națională a Republicii așa cum am auzit la radio, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te vizitez, promit, ca mâine, pentru mine ești toată frumusețe, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare, te plac DA! https://stiripesurse.md/roberta-metsola-felicita-r-moldova-in-limba-romana/

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, în această zi festivă astăzi tocmai adineaori am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, am fost pe la tine în vizită adică, azi o aniversăm pe mama noastră Cătălin Gafencu și Tiberiu Gafencu care este Metodista Maria Gafencu născută Gafencu funcționară de stat pentru Ministerul et caetera, și am venit până la tine ca să ne bucurăm împreună de frumusețea acestei zile de vară când aniversăm și ziua națională a Republicii așa cum am auzit la radio, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te vizitez, promit, ca mâine, pentru mine ești toată frumusețe, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare, te plac DA! https://stiripesurse.md/roberta-metsola-felicita-r-moldova-in-limba-romana/

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00