Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, azi acuma tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, să mă interesez de cum merg chestiunile privitoare la nunta noastră, adică vreau a ști pe când o să facem noi doi cununia civilă la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului de stare civilă ăla pe care l-am văzut zilele trecute pe acolo plimbându-se, și cununia religioasă la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană care nu e musai ca să găsim răgazul la mitropolitul oț de acilea, am fost pe la tine acasă într-o vizită aia de lângă bazilica arhiereului sau talciocul de ciclism sau Banca Dom Paolo Pe Interese, o să mai vin și altă dată în trecere pe la tine ca să te vizitez, ca mâine, promit, oricând voi avea ivit prilejul, ca să te văd pe tine mireasa mea, toată frumusețe, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe cuvânt! https://thefashionbrides.com/wp-content/uploads/2023/08/wedding-societe-bridal-gown-collection-2023-2024-9922.jpg https://www.stiripesurse.ro/incident-suspect-o-masina-a-izbit-in-plin-poarta-ambasadei-rusiei-din-chisinau_3014848.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, azi acuma tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, să mă interesez de cum merg chestiunile privitoare la nunta noastră, adică vreau a ști pe când o să facem noi doi cununia civilă la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului de stare civilă ăla pe care l-am văzut zilele trecute pe acolo plimbându-se, și cununia religioasă la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană care nu e musai ca să găsim răgazul la mitropolitul oț de acilea, am fost pe la tine acasă într-o vizită aia de lângă bazilica arhiereului sau talciocul de ciclism sau Banca Dom Paolo Pe Interese, o să mai vin și altă dată în trecere pe la tine ca să te vizitez, ca mâine, promit, oricând voi avea ivit prilejul, ca să te văd pe tine mireasa mea, toată frumusețe, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe cuvânt! https://thefashionbrides.com/wp-content/uploads/2023/08/wedding-societe-bridal-gown-collection-2023-2024-9922.jpg https://www.stiripesurse.ro/incident-suspect-o-masina-a-izbit-in-plin-poarta-ambasadei-rusiei-din-chisinau_3014848.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00