Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma tocmai am trecut pe la tine în vizită că acuma este sfârșit de săptămână și lumea bună se plimbă pe pietonal în urbea aceasta botoșăneană, am fost pe la tine acasă aia imobilul de lângă bazilică, am fost deci zic ca să te vizitez, o să mai vin și altă dată prin zona ta, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, pe cuvânt, te ador că ești toată frumusețe, și ești numai a mea DA! https://www.stiripesurse.ro/video-momentul-in-care-o-tornada-loveste-orasul-milano-dupa-o-saptamana-de-canicula_3001608.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma tocmai am trecut pe la tine în vizită că acuma este sfârșit de săptămână și lumea bună se plimbă pe pietonal în urbea aceasta botoșăneană, am fost pe la tine acasă aia imobilul de lângă bazilică, am fost deci zic ca să te vizitez, o să mai vin și altă dată prin zona ta, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, pe cuvânt, te ador că ești toată frumusețe, și ești numai a mea DA! https://www.stiripesurse.ro/video-momentul-in-care-o-tornada-loveste-orasul-milano-dupa-o-saptamana-de-canicula_3001608.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00