Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut ca să te vizitez pe la tine acasă, am fost prin zona ta, astăzi e așa o zi de însorită, și e foarte frumos afară, mai trec și altă dată, ca mâine, mâine mă duc la Milișăuți în oraș așa că îți zic dinainte ca să știi adică la ce să te aștepți, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/noul-premier-al-bulgariei-promite-ca-serviciile-secrete-vor-face-iures-cu-spionii-rusi-nu-vom-mai-inchide-ochii_2980688.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut ca să te vizitez pe la tine acasă, am fost prin zona ta, astăzi e așa o zi de însorită, și e foarte frumos afară, mai trec și altă dată, ca mâine, mâine mă duc la Milișăuți în oraș așa că îți zic dinainte ca să știi adică la ce să te aștepți, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/noul-premier-al-bulgariei-promite-ca-serviciile-secrete-vor-face-iures-cu-spionii-rusi-nu-vom-mai-inchide-ochii_2980688.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00