Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez, tu m-ai văzut pe mine oare atuncea întreb, mâine mă duc la Milișăuți în oraș la mine acasă deci îți zic dinainte pentru ca să știi la ce să te aștepți, te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu abia ce am trecut prin zona ta, am fost în vizită pe la tine, mai vin și altă dată, promit, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/ingrijorarile-cresc-o-tara-nato-trimite-500-de-politisti-la-frontiera-cu-belarus_2976948.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez, tu m-ai văzut pe mine oare atuncea întreb, mâine mă duc la Milișăuți în oraș la mine acasă deci îți zic dinainte pentru ca să știi la ce să te aștepți, te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu abia ce am trecut prin zona ta, am fost în vizită pe la tine, mai vin și altă dată, promit, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/ingrijorarile-cresc-o-tara-nato-trimite-500-de-politisti-la-frontiera-cu-belarus_2976948.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00