Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acum tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez în această zi călduroasă de sfârșit de săptămână, am fost pe la tine acasă aia imobilul ce se înnoiește de lângă bazilica arhiereului aia de pe strada ALI CU ZA, știi că mireasa mea din clasa a unsprezecea Luminița Ștefan, sora, locuia pe strada asta rău famată și de rău augur ALI CU ZA anume pe acolo pe lângă bazilica militară, o să mai trec și altă dată pe la tine ca să te văd, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe cuvânt! https://www.stiripesurse.ro/presedintele-cj-timis-se-poate-lasa-de-politica-canta-cu-foc-melodii-populare-video_3010688.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acum tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez în această zi călduroasă de sfârșit de săptămână, am fost pe la tine acasă aia imobilul ce se înnoiește de lângă bazilica arhiereului aia de pe strada ALI CU ZA, știi că mireasa mea din clasa a unsprezecea Luminița Ștefan, sora, locuia pe strada asta rău famată și de rău augur ALI CU ZA anume pe acolo pe lângă bazilica militară, o să mai trec și altă dată pe la tine ca să te văd, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe cuvânt! https://www.stiripesurse.ro/presedintele-cj-timis-se-poate-lasa-de-politica-canta-cu-foc-melodii-populare-video_3010688.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00