Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilică, o să mai vin și altă dată, ca mâine, ne-am hodinit pe băncuțele de pe bulevardul botoșănean Eminovici Mihail ăla din municipiul Botoșani reședință de județ și eu Cătălin Gafencu și frățiorul meu Tiberiu Gafencu, apoi iată-mă acilea dinaintea calculatorului meu personal scriindu-ți ție mireasa mea iubită că te iubesc! chiar Cătălin Gafencu însumi, ca să știi, o să mai vin pe la tine în vizită și altă dată, ca mâine, promit. https://www.stiripesurse.ro/impozitarea-bacsisului-a-fost-un-fiasco-veniturile-incasate-la-buget-sunt-de-20-de-ori-mai-mici-decat-estimarea-guvernului_2992933.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilică, o să mai vin și altă dată, ca mâine, ne-am hodinit pe băncuțele de pe bulevardul botoșănean Eminovici Mihail ăla din municipiul Botoșani reședință de județ și eu Cătălin Gafencu și frățiorul meu Tiberiu Gafencu, apoi iată-mă acilea dinaintea calculatorului meu personal scriindu-ți ție mireasa mea iubită că te iubesc! chiar Cătălin Gafencu însumi, ca să știi, o să mai vin pe la tine în vizită și altă dată, ca mâine, promit. https://www.stiripesurse.ro/impozitarea-bacsisului-a-fost-un-fiasco-veniturile-incasate-la-buget-sunt-de-20-de-ori-mai-mici-decat-estimarea-guvernului_2992933.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00