Cătălin Gafencu te-am văzut! mireasa mea, ca să știi, ești toată frumusețe, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine în vizită, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilică la o plimbare și atuncea te-am văzut zic, o să mai vin și altă dată, ca mâine, pe la tine să te vizitez, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, pe cuvânt.

Cătălin Gafencu te-am văzut! mireasa mea, ca să știi, ești toată frumusețe, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine în vizită, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilică la o plimbare și atuncea te-am văzut zic, o să mai vin și altă dată, ca mâine, pe la tine să te vizitez, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, pe cuvânt.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00