Cătălin Gafencu te-am văăzuut! mireasa mea, ești toată frumusețe, de aia te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut acuma pe la tine în vizită, o să mai vin și altă dată, ca mâine, ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilică, să știi deci că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/cel-mai-mare-proiect-al-lui-nikola-tesla-a-fost-realizat-inventia-care-va-revolutiona-total-lumea-in-care-traim_2988293.html

Cătălin Gafencu te-am văăzuut! mireasa mea, ești toată frumusețe, de aia te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut acuma pe la tine în vizită, o să mai vin și altă dată, ca mâine, ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilică, să știi deci că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/cel-mai-mare-proiect-al-lui-nikola-tesla-a-fost-realizat-inventia-care-va-revolutiona-total-lumea-in-care-traim_2988293.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00