Cătălin Gafencu anunț că astăzi, pe traseul de la municipiul Botoșani reședință de județ și până la orașul Milișăuți, apoi de la orașul Milișăuți și până la municipiul Botoșani reședință de județ, pe acest traseu am pierdut pe undeva dopul de la trotinetă probabil în autobuzul public ori probabil pe drumul public, am cumpărat setul de la magazinul de ciclism în vecinătatea miresei mele acela de pe strada Mihail Cogălniceanu botoșăneană, dopul pe care l-am pierdut pentru că mi-a căzut pe undeva probabil printre bagajele celorlalți călători sau probabil că pe jos, zic dopul are culoarea neagră, și e însemnat cu inițialele BF de la brand -ul Bike Force, deci rog pe găsitor ca să mi-l dea înapoi, dacă îl găsește careva să mi-l dea înapoi, mulțumesc, de aia vă scriu ca să vă deranjez.

Cătălin Gafencu anunț că astăzi, pe traseul de la municipiul Botoșani reședință de județ și până la orașul Milișăuți, apoi de la orașul Milișăuți și până la municipiul Botoșani reședință de județ, pe acest traseu am pierdut pe undeva dopul de la trotinetă probabil în autobuzul public ori probabil pe drumul public, am cumpărat setul de la magazinul de ciclism în vecinătatea miresei mele acela de pe strada Mihail Cogălniceanu botoșăneană, dopul pe care l-am pierdut pentru că mi-a căzut pe undeva probabil printre bagajele celorlalți călători sau probabil că pe jos, zic dopul are culoarea neagră, și e însemnat cu inițialele BF de la brand -ul Bike Force, deci rog pe găsitor ca să mi-l dea înapoi, dacă îl găsește careva să mi-l dea înapoi, mulțumesc, de aia vă scriu ca să vă deranjez.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00