Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma chiar am venit de la plimbarea pe la tine, am fost ca să te vizitez pe tine, am trecut deci prin zona ta, am fost pe la tine acasă, astăzi e duminică, o să mai trec și altădată în vizită, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu însumi, chiar eu, pe cuvânt.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma chiar am venit de la plimbarea pe la tine, am fost ca să te vizitez pe tine, am trecut deci prin zona ta, am fost pe la tine acasă, astăzi e duminică, o să mai trec și altădată în vizită, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu însumi, chiar eu, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/toti-consumatorii-au-la-dispozitie-30-de-zile-proiectul-a-fost-aprobat_2959808.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00