mireasa mea, Cătălin Gafencu tocmai am trecut prin zona ta, am văzut pe taică-tu și pe maică-ta când am trecut pe la tine acasă viitorii mei socri, am trecut pe la școală zece a ta, vecinul tău de la firma cu design a intrat în vorbă cu mine, știu clădirea aia pe care a zidit-o un practicant de la lupte, la bazilica Vovidenia am observat pe o pisică oloagă neagră, Te iubesc!

mireasa mea, Cătălin Gafencu tocmai am trecut prin zona ta, am văzut pe taică-tu și pe maică-ta când am trecut pe la tine acasă viitorii mei socri, am trecut pe la școală zece a ta, vecinul tău de la firma cu design a intrat în vorbă cu mine, știu clădirea aia pe care a zidit-o un practicant de la lupte, la bazilica Vovidenia am observat pe o pisică oloagă neagră, Te iubesc! https://www.stiripesurse.ro/oligarhii-rusi-au-cer-deschis-avioanele-fantoma-circula-nestingherite-prin-lume_2924110.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00