Înalt Prea Fericite Părinte Patriarh Daniel al religiei creștine ortodoxe din România fanariote, ieri am trecut prin municipiul Botoșani reședință de județ pe strada Calea Națională prin parohia protoiereului de aicea, erau doi vlăjgani care exercitau renghiuri trecătorilor, azi iarăși am trecut prin municipiul Botoșani reședință de județ pe strada Calea Națională prin parohia protoiereului de aicea, era un ins care exercita semne obscene trecătorilor, și m-am gândit ca să vă zic, poate că vă interesează la ceva care cumva. Cătălin Gafencu însumi și Tiberiu Gafencu frățiorul meu pupăm mâna cu plecăciune înaltei fețe ecleziastice.

Înalt Prea Fericite Părinte Patriarh Daniel al religiei creștine ortodoxe din România fanariote, ieri am trecut prin municipiul Botoșani reședință de județ pe strada Calea Națională prin parohia protoiereului de aicea, erau doi vlăjgani care exercitau renghiuri trecătorilor, azi iarăși am trecut prin municipiul Botoșani reședință de județ pe strada Calea Națională prin parohia protoiereului de aicea, era un ins care exercita semne obscene trecătorilor, și m-am gândit ca să vă zic, poate că vă interesează la ceva care cumva. Cătălin Gafencu însumi și Tiberiu Gafencu frățiorul meu pupăm mâna cu plecăciune înaltei fețe ecleziastice. https://www.monitorulcj.ro/timp-liber/109727-cladire-emblematica-din-centrul-clujului-stiai-ca-aici-functiona-banca-economul-in-secolul-xx

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00