http://www.just.ro/contact/

Cerere de chemare în judecată

Subsemnatul Gafencu Cătălin, CNP 1810601226721, domiciliat în municipiul Botoșani reședință de județ, stradă Împăratul Traian, numărul 21, blocul E 10, scară A, apartamentul 1, parter, județul Botoșani, România,

chem în judecată

pe numitul, cetățean al României, minor din satul Bălușeni, comuna Bălușeni, județul Botoșani, pentru uciderea pisicii mele.

În fapt, la data calendaristică de, pârâtul a pătruns public, pe teritoriul proprietății mele private care se cunoaște reședința parohială a parohiei CUI Bălușeni din satul Bălușeni, unde mi-a bătut cu bota pisica.

Pisica era bolnavă, și se afla sub tratamentul veterinar.

Intuiția îmi descrie locul faptei precum că, de aia a ajuns-o și a palpat-o, pisica fiind bolnavă, deci în neputință de a se mișca, de a fugi, de a se ascunde.

În clipa când formulez această cerere de chemare în judecată cu autor cunoscut, pisica bolind trage să moară.

Cererea de chemare în judecată a minorului se referă la uciderea voită și intenționată a pisicii mele.

Cătălin Gafencu

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00