Ora exactă în Botoșani, Romania 12:00:01 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații

Maine plecam acasa, ne e dor de tine LUNGANCA RALUCA, ne e dor de tine LUNGANCA |, si suntem foarte fericiti despre acest sejur in orasul Iasi. Tocmai am venit de la plimbarea nocturna prin orasul Iasi, unde am vazut implementandu-se moda kawaii. Din alt unghi de vedere am vazut alta tipa invesmantata in rochie alba ca de mireasa. Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant iesean este populat la aceasta ora, de vivacitatea locuitorilor.

E cald afara acum in orasul Iasi, vremea ce se anunta a fi potrivita, ca este pentru plimbare. Anuntam gagicile care ne aduleaza ca astazi ne-am cumparat noua trotineta de la o marca de firma nemteasca infatisand o broasca testoasa ca logo-ul acesteia, o presupunere asupra vitezei de deplasare a acestui mijloc de transport personal privat particular. Tot astazi ne-am cumparat de la o firma New York-eza noile noastre aparate de ras electro, electrice si electronice.

Am fost la plimbare prin Complexul comercial Iulius Mall din Iasi acela care se gaseste pozitionat langa Hotelul T20 unde in 1998 am frecventat cursurile de pregatire in vederea concursului public pentru admiterea la studiile universitare de licenta ale ciclului intai organizate de Facultatea de Arhitectura ieseana. Am sezut prin parcuri pe bancile maronii cafenii in preajma Manastirii Golia din Iasi unde ne-am si inchinat. In acest complex comercial erau o sumedenie de magazine ale unor marci de firma, cunoscute sau necunoscute pentru mine, pentru noi. Am vazut si sectiunea cu restaurante, ori sectiunea cu scaune de stat, unde se delectau tipe superbe.

Am iesit pe seara sa ne plimbam prin orasul Iasi, unde singura tipa de 2 metri pe care am vazut-o se misca intre sediul RomTeleCom pana la Spitalul Sfantul Spiridon, purta jeans negri lipiti pe picior, mulati pe craci, o adevarata handbalista de viitor. Atmosfera care se respira in orasul Iasi la aceasta ora aproape nocturna este una de respiratie imbibata cu transpiratie, aici unde scolarii se preocupa pentru a-si incepe viata de elevi sau eleve pentru scolarite. Prin alte orase: Pascani, Suceava, Botosani am vazut cu tonele foto top modele in devenire. Dar aici in orasul Iasi aceste Miss de Inalta Splendoare lipsesc, pe care le numaram doar rareori si intamplator.

M-am gandit la tine LUNGANCA RALUCA, m-am gandit la tine LUNGANCA |, astazi cand am umblat prin orasul Iasi cautand toale, m-am plimbat prin magazinele comerciale cautand, pentru a gasi cele mai beton chestii de vestimentatie. La banii mei, acestea au preturi astronomice, tot ceea ce am gasit se incadreaza in categoria, in zona produselor luxuriante. Dar sunt atata de frumoase, atat de deosebite ca se merita investit in ele, investitia isi are rostul logic filozofic, filosofic.

Este o dimineata placuta astazi, ce se anunta a unei zile calduroase. Am fost prin orasul Iasi dupa pizza si suc tocmai in apropiere de cinci milioane de Lei ROL. Lumea buna inca nu se plimba pe trotuarele pietonale stradale.

Am venit acum de la o plimbare pe seara prin orasul Iasi, am vazut multimi de noroade efectuand aceiasi pasi de lenta plimbare, iar cele mai superbe doua tipe pe care le-am vizionat, pe care le-am admirat le-am intalnit asa. Pe cea dintai foto top modela am intalnit-o de la Muzeul de Istorie Naturala pe trotuarul pietonal circuland in linie dreapta pana la Casa de Cultura a Studentilor si expunandu-si pe degetele mainii un inel cu piatra violeta de safir. Pe cea de-a doua, adica pe urmatoarea am zarit-o sosind dinspre Hotelul Unirea pe treptele pana la statia transportului public in comun de la Spitalul Sfantul Spiridon, pe zebra semaforizata, pana la statia transportului public in comun din fata, peste drum de sectia de recuperare medicala spitaliceasca, expunand negri blugi scurti mulati de tip boxer. Estimativ, a fost o seara placuta ca sa-i vad minijupul cu imprimeu de tipologie leonida ca la leopard. Si totul in atmosfera imbibata de temperatura racoroasa a inserarii.

E soare afara la Iasi acum, e cald. Am fost dupa de-ale gurii prin oras, dupa bunatati. Cand fuseram la Pascani, tocmai ce am vazut doua eleve ce pareau ale liceului de material rulant pentru calea ferata. Apoi in trenul de la Pascani pana la Iasi vazuram pe Corina si pe colega ei cu ghiozdanel mov visiniu cat un portofel. La slujba Mitropoliei participara doua tipe, fete ale unuia taranoi.

Conferinta: Nem! Andreea: Da

Afara este soare, ziua pe lumina, am fost prin orasul Iasi sa ne plimbam, ori pe jos prin marile centre comerciale, ori cu trotinetele noastre pentru inaltii sportivi. Pe trotuare in aceasta zi de sarbatoare, La Multi Ani! Maria, circula o droaie de pietoni. Ne-am hranit cu pizza de pe Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant iesean de la o taraba.

Tocmai am fost la Catedrala Mitropoliei, unde le-am vazut pe LUNGANCA MARIA si ANDREEA. Apoi ne-am deplasat in lumea buna, catre pizza.

Mi-am adus aminte ca am promis sa continuam, pe seara, enumerarea trairilor din Iasi. Suntem cazati la camera 104, si ne uitam la televizorul din camera pe canalul KISS FM TV

Am trecut prin Pascani, Targu Frumos, Podu Iloaiei si am poposit la Iasi. Tocmai am ajuns la hotelul Ministerului Romaniei al Sportului, si ne-am cazat la Hotel Sport pentru perioada desfasurarii conferintei. Am parcurs treptele Catedralei Mitropoliei, unde ne-am inchinat la raclele Sfintilor si la icoanele harismatice. Continuam discutia noastra si periplul diseara.

Alexandru Arsinel, Dolhasca: Tocmai am intrat pe taramul Inalt Prea Sfintitului Parinte Mitropolit Teofan. Iasi, le lieu de ma naissance

Luni: Botosani, Leorda, Bucecea, Veresti, Itcani, Burdujeni. De la Suceava Nord salutam pe Inalt Prea Sfintitul Parinte Arhiepiscop Calinic. Tocmai am plecat din gara Suceava si ne indreptam inspre Iasi. Tinta finala a calatoriei: conferinta stiintifica in profesie, Iasi TOAMNA 2020

SLAVA DEȘARTĂ

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sursa https://us.kompass.com/c/profi-rom-food-srl/ro021595/ Web LUNGANCA RALUCA SUPER

Ora exactă în Botoșani, Romania 18:13:52 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA SUPER

Ora exactă în Botoșani, Romania 17:25:19 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA SUPER

Sursa https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/007/652/529/large/elena-nechiporenko-jizel.jpg Web

Sursa https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=2875552070946528485#audiencestats Web LUNGANCA RALUCA

Sursa https://draft.blogger.com/blogger.g?blogID=8822920035418845215#audiencestats Web LUNGANCA RALUCA

Sursa https://studio.youtube.com/channel/UCNDLWW2LB4Y7jKh7y4WsViA/analytics/tab-build_audience/period-default/explore?entity_type=CHANNEL&entity_id=UCNDLWW2LB4Y7jKh7y4WsViA&time_period=4_weeks&explore_type=TABLE_AND_CHART&metric=VIEWS&granularity=DAY&t_metrics%5B%5D=VIEWS&t_metrics%5B%5D=AVERAGE_WATCH_TIME&t_metrics%5B%5D=WATCH_TIME&dimension=COUNTRY&o_column=VIEWS&o_direction=ANALYTICS_ORDER_DIRECTION_DESC Web LUNGANCA RALUCA

Sursa https://studio.youtube.com/channel/UCmPkUPlc89qbuJcQey7VBlQ/analytics/tab-build_audience/period-default/explore?entity_type=CHANNEL&entity_id=UCmPkUPlc89qbuJcQey7VBlQ&time_period=4_weeks&explore_type=TABLE_AND_CHART&metric=VIEWS&granularity=DAY&t_metrics%5B%5D=VIEWS&t_metrics%5B%5D=AVERAGE_WATCH_TIME&t_metrics%5B%5D=WATCH_TIME&dimension=COUNTRY&o_column=VIEWS&o_direction=ANALYTICS_ORDER_DIRECTION_DESC Web LUNGANCA RALUCA

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sursa http://www.companii.ro/27005247-piviniuc-srl.html Web LUNGANCA RALUCA SUPER

Ora exactă în Botoșani, Romania 16:54:02 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA SUPER

Ora exactă în Botoșani, Romania 16:44:49 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA SUPER

Sursa https://cdn1.vectorstock.com/i/1000x1000/69/75/elena-vector-24226975.jpg Web

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sursa https://us.kompass.com/c/brd-groupe-societe-generale-sa/ro002423/ Web LUNGANCA RALUCA

Ora exactă în Botoșani, Romania 12:49:19 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA

Ora exactă în Botoșani, Romania 12:42:23 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ora exactă în Botoșani, Romania 12:00:01 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA

Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA

Ora exactă în Botoșani, Romania 12:23:55 duminică, 6 septembrie, 2020, săptămâna 36 Soarele: ↑ 06:39 ↓ 19:44 (13h 5m) Mai multe informații Sursa https://time.is/ro/Boto%C5%9Fani Web LUNGANCA RALUCA

Sursa https://www.crestinortodox.ro/sfinti/sfantul-ilarion-troitki-140279.html Web

LUNGANCA ELENA

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00