11:44:11 Duminica 09.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 11:44:11 Duminica 09.07.2017

Aici pe strada unde locuiesc din Botosani ploua, deci scriu ca sa stii ca astazi vom absenta de la biserica ortodoxa romana Sfantul Nicolae din Baluseni sat pentru ca e vremea ploioasa, voi merge la biserica ortodoxa romana Uspenia din municipiul Botosani pentru serviciul divin. Oricum sunt obosit dupa curatenia care am facut-o ieri si o vom continua saptamana viitoare, ca sa fie elegant in apartament, iar ploaia este binevenita.

Astazi am fost la biserica ortodoxa romana Uspenia din municipiul Botosani ca sa stii Denisa Valentina Savescu si eu Catalin Gafencu si te voi pomeni la pomelnic curand ca sa te mariti cu mine, si a fost Sabina Alexandra Maxim si Tiberiu Gafencu si te vom pomeni la pomelnic curand ca sa te mariti cu el, acum aveam doar Leii Ron pentru nunta noastra, pentru nunta voastra, si cupiurile Euro, deci curand o sa inmanez Prea Cucernicului Cler pomelnicul pentru nunta noastra ca sa se roage, avand cupiurile adecvate, separat de economisirea pentru nunta noastra, pentru nunta voastra. Si am intalnit pe cale parohia Baluseni sat prin enorias, caruia i-am adresat traditionalul salut crestinesc ortodox Doamne ajuta! desi duminica este ziua Domnului Dumnezeu si bine este ca sa fie petrecuta in biserica ortodoxa romana, acea ctitorie unde se reuneste cerul si pamantul.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00