04:41:19 Joi 20.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 04:41:19 Joi 20.07.2017

Pentru sfanta sarbatoare de maine dimineata, am solicitat Prea Cucernicului Parintelui nostru Toader Candrea conform Web https://uspenia.mmb.ro/slujitori/7675-Candrea-Toader binecuvantarea pentru casatoria noastra Denisa Valentina Savescu cu mine Catalin Gafencu printr-un pomelnic de 10 Lei Ron, si binecuvantarea pentru casatoria voastra Sabina Alexandra Maxim cu fratele meu Tiberiu Gafencu printr-alt pomelnic de 10 Lei Ron, de la biserica ortodoxa romana Uspenia din municipiul Botosani conform Web https://ro.wikipedia.org/wiki/Biserica_Uspenia_din_Boto%C8%99ani ca sa stii Denisa Valentina Savescu si Sabina Alexandra Maxim ca vreau ca nunta noastra, nunta voastra sa se petreaca cel mai urgent, Doamne Fereste sa fiti niste stricate, niste prostituate, asa cum a reiesit din cercetarile penale ale agentului Politiei Romane, ca eu nu vreau curve si tarfe ca neveste, vreau sa fiti cinstite si corecte, si nu vreau sa te bulanesti cu careva.

Denisa Valentina Savescu azi mi-am regasit cardul de sanatate ce il fusesem pierdut, nici la spital n-am ajuns in timp util deci sa ma ierti te rog, ca am absentat din vizita in Baluseni sat cu Tiberiu Gafencu, iar maine de sfanta sarbatoare a Sfantului Prooroc al vechiului Testament din Biblie, voi absenta de asemenea de la serviciul public divin intrucat ma duc pe la consultatii, deci pastram legatura pe Web. Pentru tine tipa blonda, inalta si frumoasa, care te-am cunoscut pe sase Iulie 2017, astazi a fost ultima zi deci i-am comunicat asistentei Iulia inalta si frumoasa, ca sa iti ofere posibilitatea sa-mi comunici daca mai vrei ceva sau ai nevoie de ceva si eu Catalin Gafencu iti voi aduce imediat. Deci maine Joi tineretul balusenist nu ma va vedea. Am fost astazi la Judecatorie si simt nevoia sa-ti afirm clar Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, ca trebuie musai sa fii o fata model, o fata perfecta, fara vicii, cinstita, curata, cuminte, cizelata, asa cum ii sta bine unei fete, te rog.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00