05:01:25 Vineri 07.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 05:01:25 Vineri 07.07.2017

Uite economisirea pentru nunta noastra din ultimele 24 de ore recente pe care o public acum, m-am trezit dis de dimineata special pentru chestiunea asta, deci uite economisirea pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine Denisa Valentina Savescu, uite economisirea pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine Sabina Alexandra Maxim ca sa stii. Era aseara in discutie chestiunea cheltuirii utile a fondurilor, conform cu teoria utilitatii marginale care o studiai prin 2000 si 2001 la disciplina de economie politica in domeniul fundamental stiinte economice, incat referitor la ce zicea Venerabila mamica ta Madam Savescu ca cheltui 1500 Lei Ron, deci despre fonduri si utilitatea cheltuirii acestora, acea oferta pentru engolpion exista pe Web in oferta. Plus ca nu vreau sa fii curva, tarfa, stricata, prostituata care apareai in descrierea agentului Politiei Romane care traieste cu careva, plus ca nu vreau sa fii fumatoarea descrisa de concetatenii din zona ta. Vreau sa fii o fata model, o tipa perfecta, apta pentru a dobandi calitatea de Nora prezviterei si clericului in Biserica Ortodoxa Romana, asa cum am incunostiintat Onorata Instanta. Tot ieri am zarit in trecere pe clericul bisericii ortodoxe romane BunaVestire din municipiul Botosani, eram in trecere, care acatist al BuneiVestiri ne povesteste prin rugaciunile sale despre o fata conforma cu definitia, asa cum imi place mie de tine din 2014. Nu vreau sa te mai vad niciodata cu careva umbland, ca ma faci gelos. Catalin Gafencu telefon +40745999404

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00