23:14:19 Luni 17.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 23:14:19 Luni 17.07.2017

Am vazut ieri familia ta Raluca Gabriela Luca, te-am vazut deunazi prin hala cu un etaj din piata mare agroalimentara a municipiului Botosani, pe langa vizavi de magazinul https://ppt.ro/ apoi te-am revazut cu vara-ta pe langa vizavi de statia tramvaiului 101 langa magazinul OviSim ce se gaseste vizavi de Complexul comercial Orhideea, te-am vazut pe langa ceea ce a fost candva restaurantul Select si iti adresez Buna seara draga, caci te-am auzit atuncea bazaindu-ma cu nemultumirile, citez: "parca nu vede". Pentru tine papusa adorabila, cea mai superba tipa cu sort s,-o-r-t verzi conform Web https://dexonline.ro/definitie/sort si tricou rozaliu plus slapi s,-l-a-p-i albi azi dimineata, care te-am cunoscut pe 06 Iulie 2017, te-am intalnit pe 11 Iulie 2017, te-am intalnit pe 17 Iulie 2017, inalta si frumoasa, si blonda, ti-am lasat pentru tine adineaori bomboanele marca "Princess of cherries" BarCoded 5904637000608 pe care ti le-am cumparat cadou adineaori de la benzinaria RomPetrol/ magazinul din incinta, si sper sa-ti placa, mi-am cumparat si mie, si au fost bune.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00