22:38:15 Luni 03.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 22:38:15 Luni 03.07.2017

Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra Denisa Valentina Savescu cu mine Catalin Gafencu, stii ca am retinut de la Venerabila Madam Savescu mamica fetei ca a cheltuit 1500 Lei Ron si m-am uitat pe Web ca sa identific ceva frumos in dar de nunta noastra ca sa ma achit de datoria morala ca vreau sa te mariti cu mine imediat, ca acest engolpion de pe Web http://colportaj.ro/product.php?id_product=4086 deci. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra Sabina Alexandra Maxim cu Tiberiu Gafencu, roag-o pe Venerabila Madam Maxim mamica fetei sa plece dupa slujba de la serviciul divin, atunci cand clericul rosteste "Pentru rugaciunile Sfintilor Parintilor nostri, Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne si ne mantuieste pe noi" iar corul rosteste "Amin" ca sa aveti in societate o parere favorabila. Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra a mea catalin Gafencu cu tine Denisa Valentina Savescu. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine Sabina Alexandra Maxim. Daca ai fi acum langa mine ti-as povesti despre cele patru splendori pe care le-am vazut in ultimele 24 de ore, anume (1) N-i-t,-u A-l-e-x-a-n-d-r-a cea la care am castigat lozul castigator ieri si astazi, si (2) tipa superba de pe strada Grivita, numarul 3, scara A, din municipiul Botosani, si (3) tipa superba in costum cu minijup si sacou galben ori cacao cu lapte, pantofi negri, poseta neagra, care trecea cu autoturismul BT08MIA recent, si (4) tipa superba care ignorandu-ma intr-o ocazie s-a varat inaintea mea la rand la farmacia langa entitatea sportivitatii de la Calea Nationala din municipiul Botosani. Ti-am lasat astazi mesaj Denisa Valentina Savescu de la mine Catalin Gafencu la biserica ortodoxa romana Sfanta Treime ce se zideste in municipiul Botosani dincolo de capatul unu. Ti-am lasat astazi mesaj Sabina Alexandra Maxim de la Tiberiu Gafencu la biserica ortodoxa romana Sfanta Treime ce se ctitoreste in municipiul Botosani dincolo de capatul unu. Sa fii o fata model, o fiica cominte, o fata perfecta ca sa dobandesti calitatea de Nora prezviterei si clericului, calitate ce se dobandeste in Biserica Ortodoxa Romana. Catalin Gafencu telefon https://www.orange.ro/abonamente/orange-me-special/imagini/317.png +40745999404, asemenea si fratele meu Tiberiu Gafencu telefon https://www.orange.ro/abonamente/orange-me-special/imagini/317.png +40746187708

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00