19:50:23 Marti 04.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 19:50:23 Marti 04.07.2017

Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra Denisa Valentina Savescu cu mine Catalin Gafencu, marita-te cu mine te rog, marita-te cu mine imediat. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra Sabina Alexandra Maxim cu Tiberiu Gafencu fratele meu, marita-te cu el te rog, marita-te cu el imediat. Astazi am vazut personalul medical oftalmologic de pe situl Web http://www.expertoptic.ro/ la cabinetul privat unde pentru prezvitera se afla depozitati in siguranta, cu certitudine cei mai moderni ochelari noi. Astazi am revazut pe Stimabila Domnisoara Asistenta in perimetrul zonei unde se afla libraria de-mi plastifiez ambalajele de la dresurile in dar de nunta si lucreaza Claudia Stroici, Buna ziua, Buna seara la aceasta ora tarzie, am onoarea sa va salut cu respect, pentru profesionalismul demonstrat. Am fost intrebat astazi de agentul Politiei Romane care sa stie ca am studii doctorale complete, lipsa fiind sustinerea publica a tezei de doctorat, caci cercetarile realizate in programul de cercetare stiintifica doctoral le-am publicat in cartile cu ISBN 2007, 2008, 2009, 2010, al carora talentat autor sunt. Deci in fapt in perioada anilor 2014, 2015, 2016, 2017 fusei Cercetator in Istorie cu studii doctorale, Stimate Domnule care luati la cunostinta ca acesta este scopul pentru care platesc taxe si impozite ca autoritatile statului de drept si dreptul fortei profesat de Politia Romana sa se preocupe cu rezolvarea dificultatilor mele, ale fratelui meu. De aia te-am ales Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, ca sa te iubesc. Daca mi-ai fi raspuns la corespondenta in 2014, as fi citit cu interes trimiterile tale postale. Astazi este la latitudinea Onoratei Instante Judecatorul spetei din Dosarul 8824/193/2017 sa fie incunostiintat daca solutia este Da versus Ba, astazi este la latitudinea Onoratei Instante Judecatorul spetei din Dosarul 8823/193/2017 sa fie incunostiintat daca solutia este Da versus Ba, in care scop vi s-ar conferi calitatea de Nora prezviterei si clericului in Biserica Ortodoxa Romana. Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine Denisa Valentina Savescu. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine Sabina Alexandra Maxim. Sa fiti cuminti, doua fete perfecte, doua fete modele, altfel ma spal pe maini de curve, stricate, tarfe. Catalin Gafencu CNP 1810601226721 si telefon https://www.orange.ro/abonamente/orange-me-special/imagini/317.png +40745999404, asemenea si fratele meu Tiberiu Gafencu CNP 1890417070023 si telefon https://www.orange.ro/abonamente/orange-me-special/imagini/317.png +40746187708

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00