17:19:49 Duminica 23.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 17:19:49 Duminica 23.07.2017

Tocmai am fost in Baluseni sat ca sa te vad Denisa Valentina Savescu pe tine Catalin Gafencu eu, Sabina Alexandra Maxim pe tine Tiberiu Gafencu el, si nu te-am vazut deloc, te-am asteptat la Resedinta parohiala a Bisericii Ortodoxe Romane, unde am sporovait ca trecatorii, concetatenii urbei, consatenii ori concitadinii tai. Cele mai fermecatoare fete de astazi din biserica ortodoxa romana Sfantul Nicolae din Baluseni sat au fost (1) Gabriela Sulcina, esti minunata draga, cocheta si eleganta, Bravo! Bravo! Bravo!, si (2) nepoata familiei Epureanu din regiunea Suceava ocupandu-se cu caluserii de la Mos Craciun in pragul iernii, draga fetele in biserica ortodoxa romana sed pe latura bisericii cu iconostasul Fecioarei Maria, adica pe partea stanga - unde te-am asezat eu insumi astazi si te rog sa fii galanta sa sezi acolo, (3) ruda mea Maria Sidor si fiica Stimatului Domnului Palimar, draga tu esti intotdeauna eleganta. Deci Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, mi-e dor sa te vad, te astept pe prispa Resedintei parohiale, acolo unde treptele duc spre Sala sfintita cu portretul mural al Inaltului Prea Sfintitul +Pimen Zainea Arhiepiscopul bucovinean care a fost pe vremuri vicarul pentru episcopia botosanenilor, Intru Multi Ani!

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00