20:38:35 Joi 29.06.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 20:38:35 Joi 29.06.2017

Astazi Joi 29 Iunie 2017 am participat eu Catalin Gafencu la Sfanta Liturghie ce s-a desfasurat la biserica ortodoxa romana Uspenia din municipiul Botosani ca sa stii Denisa Valentina Savescu si te-am pomenit la pomelnic pentru slujbe ca sa stii ca am absentat de la biserica ortodoxa romana Sfantul Nicolae din Baluseni sat ca sa ma impartasesc cu Sfintele Taine si sa celebrez sarbatoarea Sfintilor Apostoli omagiati de Biserica Ortodoxa Romana. Astazi Joi 29 Iunie 2017 a participat fratele meu Tiberiu Gafencu la Sfanta Liturghie ce s-a desfasurat la biserica ortodoxa romana Uspenia din municipiul Botosani ca sa stii Sabina Alexandra Maxim si te-a pomenit la pomelnicpentru slujbe ca sa stii ca a absentat de la biserica ortodoxa romana Sfantul Nicolae din Baluseni sat ca sa se impartaseasca cu Sfintele Taine si sa celebreze sarbatoarea Sfintilor Apostoli omagiati de Biserica Ortodoxa Romana. Acolo am donat religiei crestinismului cultul ortodoxiei: (1) 2 Lei Ron pentru lumanari la pomelnic, (2) 2 Lei Ron pentru prescuri la pomelnic, (3) 20 Lei Ron pomelnic, (4) 2 Lei Ron pentru dascal, (5) 2 Lei Ron pentru Sfanta Impartasanie, (6) 2 Lei Ron pentru pangar, (7) 1 Leu Ron Lumanare, demers in care m-am rugat eu Catalin Gafencu pentru casatoria noastra Denisa Valentina Savescu, care te rog sa nu mai fumezi, te rog sa tii cura de slabire caci ai inceput sa te ingrasi, te rog sa nu mai umbli de mana cu careva, iti solicit deci sa nu mai ai alti pretendenti caci eu sunt cel care te iubeste, demers in care s-a rugat fratele meu Tiberiu Gafencu pentru casatoria voastra Sabina Alexandra Maxim, care te rog sa nu mai umbli de mana cu careva, te rog sa porti tocuri inalte care sa te puna in valoare ca acea fata inalta si frumoasa care te iubeste. Codurile barate ale produselor de ieri erau: (1) 6939241802378, si (2) 6422733220014, la dresuri. Catalin Gafencu telefon +40745999404, asemenea si fratele meu Tiberiu Gafencu telefon +40746187708

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00