Ora Exacta, secunda cu secunda: 19:36:33 Miercuri 03.05.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 19:36:33 Miercuri 03.05.2017 Uite chit chat - ul de azi: Hristos a inviat! Tocmai am ajuns la spatiul inchiriat de mine Catalin Gafencu pe bulevardul Mihai Eminescu din municipiul Botosani, de fata fiind si fratele meu Tiberiu Gafencu, asta dupa ce am facut un periplu pe la C.N. Posta Romana S.A. si pe la biserica ortodoxa romana care se zideste dincolo de capatul unu din municipiul Botosani, unde am vazut pe strada un tip ferches si ferchezuit in uniforma vizavi de autoturismul politiei romane ce se afla parcat peste drum de maternitate. Uite acum trece o Inalta Tipa 1m85 superba, pantofi negri, jeans negri, geaca neagra, parul lung larg lasat pe spate, mesaj catre tine: cauta-ma intr-o buna zi la sediu, cartile familiei mele sunt pentru tine. Stii Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, in religia ortodoxa crestina care se bazeaza pe Sfanta Scriptura si pe Sfanta Traditie, Biblia incepe cu versetul "La inceput a creat Dumnezeu cerul si pamantul" in Vechiul Testament, continuand cu versetul "Tata, de este cu putinta treaca de la mine paharul acesta" in Noul Testament, pentru ca astazi la 5508 ani inaintea erei noastre plus 2017 ani dupa Iisus Hristos sa ne inchinam facand Sfanta Cruce In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh incat Fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina este parte a Bisericii Ortodoxe Romane prin definitie. Ca sa stii. Tocmai am receptionat cele sase tablouri cu Iisus Hristos - vesnicul arhiereu, 2 bucati, Fecioara Maria, 1 bucata, Wroclaw capitala culturala europeana 2016, 1 bucata, ale mele de la City Vila S.R.L., mai urmeaza drapelul cu imnul national al Romaniei pentru mine de la biserica ortodoxa romana produs de Casa oamenilor de afaceri, si stau in parcul primariei botosanene. Tocmai am zarit o Inalta Tipa 1m85 superba, jeans negri, geaca albastra, pulover gri, parul lung bruneta prins in coama de iapa, mesaj pentru tine: cartile familiei mele sunt pentru tine, treci intr-o buna zi pe la sediu. Tocmai am vazut-o vizavi de teatrul Mihai Eminescu din municipiu pe acea Inalta Tipa 1m85 superba care purta pe deget intr-o zi un b-i-t-c-h ring verde din alea care se comercializau la magazinul C & A. Uite-o si pe AnaMaria Dinu, Hristos a inviat! Tocmai am vazut-o pe sora ta AnaMaria Savescu, cu ochelari negri, azi nu-ti mai scriu. Tocmai ti-am cumparat dresuri de la magazinul Cristal vizavi de Biblioteca judeteana de Limbi straine de pe pietonalul Unirii. Uite in parcul din spatele bibliotecii judetene Mihai Eminescu din municipiu, pe o bancuta sta la taclale acea Inalta Tipa 1m85 superba care purta intr-o zi un b-i-t-c-h ring verde care se comercializa la magazinul C & A. Tocmai am vazut-o pe pietonalul Unirii din municipiul Botosani pe o Inalta Tipa 1m85 superba care a participat la celebrarea de la Sfantul Gheorghe ca in pilda biblica Marta si Maria cu pantaloni cafenii si parul cret larg lasat pe spate. Uite-o pe LoveHope o Inalta Tipa 1m85 superba pe bulevardul Mihai Eminescu langa parcul ce se afla in vecinatatea catedralei ortodoxe a municipiului. Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, am fost la jandarmeria romana la indicatia parchetului public, am fost la politia romana la indicatia jandarmeriei romane, si nu exista plangeri in legatura cu nunta noastra. Ti se solicita prezenta alaturea de mine in fata ofiterului, deci o sa formulam o cerere in scris. Mi se solicita de catre ofiter o poza cu tine: poza cu tine am, dar poza este strict secreta, deci pentru publicare trebuie aprobarea bisericii ortodoxe romane o agentura de contraspionaj a statului, unde Romania statul de drept este proprietarul privat al pozei, deci mesaj catre ofiterul politiei romane din inspectoratul judetean de politie al judetului Botosani: am poza cu Denisa Valentina Savescu, am poza cu Sabina Alexandra Maxim, dar pentru publicarea lor este necesara autorizarea scrisa a bisericii ortodoxe romane, proprietarul de drept. Uite pe una din participantele la conferinta de la Baluseni sat vizavi de magazinul cu pricina unde acea minunata Inalta Tipa 1m85 superba cumpara intr-o ocazie ceva, aceeasi care candva sedea pe o bancuta pe pietonalul Unirii din municipiul Botosani. Uite cheltuielile de astazi cu darurile de nunta, ti-am cumparat dresuri https://en.wikipedia.org/wiki/Barcode 5906733300149 si dresuri https://en.wikipedia.org/wiki/Barcode 5906733300248 si dresuri https://en.wikipedia.org/wiki/Barcode 5906733320178 si body https://en.wikipedia.org/wiki/Barcode 8697532611501 in dar de nunta pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine Denisa Valentina Savescu enoriasa mea a Parohiei CUI 16346648 a Bisericii Ortodoxe Romane, in dar de nunta pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine Sabina Alexandra Maxim enoriasa lui a Parohiei CUI 16346648 a Bisericii Ortodoxe Romane. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina, asemenea si fratele meu Tiberiu Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=e7cdf792e0985ce6471cb09d9731a45c-a0b5c1157943af52&targetID=pmVo4ovEoklaTBSA9AkKlg_I_I pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170 si http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=40fbed75a8ffd1b78138d06a10f2db-5d5ed4f7ce558d6&targetID=2W6cmbYLK6NkBimBUflzV8YPHTZYfCY6 pentru http://www.clocktab.com/#fullscreen Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, dupa ce ne casatorim veti locui in acest apartament al meu de pe strada Imparat Traian, numarul 21, blocul E 10, scara A, apartamentul 1, parter, municipiul Botosani, judetul Botosani. Dupa aia ne vom gandi daca vrei sa iti achizitionezi sau sa iti construiesti alta locatie. Catalin Gafencu, asemenea fratele meu Tiberiu Gafencu

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00