Ma bucur ca te-am vazut astazi Denisa Valentina Savescu

Uite locul unde te-am vazut astazi Denisa Valentina Savescu mai intai cu jeans gri, langa covrigaria Petru, o locatie foarte buna unde mai trag si eu cateodata, apoi am stat pe bancuta ca sa te astept pe tine trecand tantosa, fudula, o Inalta Tipa superba, ma bucur ca te-am vazut azi in doua randuri. Te rog sa te mariti cu mine, am solicitat pe parintii mei ca sa intrebe pe parintii tai ca sa te mariti cu mine. Valabil si pentru tine Sabina Alexandra Maxim, te rog sa te mariti cu fratele meu Tiberiu Gafencu cat mai curand vrei tu. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina, asemenea fratele meu Tiberiu Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=cb275ca3d8a678b1535e2474a39544ae-8b8860ab6b97d3d0&targetID=pmVo4ovEokmjaZ3aE0P2tw_I_I pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00