Ora Exacta, secunda cu secunda: 23:03:41 Vineri 14.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Ora Exacta, secunda cu secunda: 23:03:41 Vineri 14.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine o Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine alta Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe. Uite cheltuielile de astazi, ti-am cumparat dresuri, am facut cumparaturi la CUI 4739511 conform Web http://www.firme.info/giali-srl-cui4739511/ si la CUI 16565567 conform Web http://www.firme.info/kroon-srl-cui16565567/ si la comerciantii din piata mare agroalimentara a municipiului Botosani unde familia mea a cumparat cu 97 Lei Ron cozonac si carne pentru Sfintele Sarbatori ale Pastelui, 5 Lei Ron pentru lumanari la CUI 3373217 conform Web http://www.firme.info/parohia-uspenia-cui3373217/ la care biserica ortodoxa romana Uspenia am vazut astazi pe cea mai superba Inalta Tipa care a fost astazi la Denia de la biserica ortodoxa romana Uspenia acea Inalta Tipa cu jeans negri, flanea zebra alba cu cacao cu lapte, geaca de jeans albastri, 185 centimetri, pantofi negri, bruneta cu parul lung larg lasat pe spate. Apoi era angajata de pe esplanada Casei de cultura a sindicatelor, de la care am mai cumparat chestii de-a lungul timpului, jeans negri. Apoi era o Inalta Tipa cu minijup si dresuri negre foarte frumoasa. Am vazut si credinciosi balusenisti, ruda de la SA a primariei botosanene a Onor Domnului Epitrop, Buna Ziua, Buna Seara, de acuma deja. Ca sa continui lista cumparaturilor am luat cu 5 Lei Ron doua pachete de unt, cu 5 Lei Ron ridichi, cu 2 Lei Ron si 50 Bani Ron barabule, cu 12 Lei Ron si 30 Bani Ron patlagele rosii si castraveti, cu 9 Lei Ron fidea si orez si mustar. Deci piata mare agroalimentara a fost astazi deosebit de valoroasa in bucate. Dresurile ti le-am cumparat de la magazinul Monique de la tipa aceea care avea cont de socializare pe bascalie dot ro, iar cea mai superba tipa din biserica Uspenia era sosia ei perfecta pentru Mona Ghitun campioana. M-a telefonat un numar necunoscut, nu mai fa asta ca nu-mi place, iar tipa aceea de la standul cu legume din piata mare agroalimentara era foarte pe profit, o stiu de mult timp fiind gospodina, am cumparat de la dansa de multe ori, e o Inalta Tipa 185 centimetri superba, vinde chiar langa gogoserii. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=79dcadeef12da336a3fc3f2ec7248cc4-1dbff97285e94dc0&targetID=pmVo4ovEoknMoafki0cHnw_I_I pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00