Ora Exacta, secunda cu secunda: 20:13:59 Vineri 07.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Ora Exacta, secunda cu secunda: 20:13:59 Vineri 07.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Tocmai am fost in zona industriala vizavi peste drum de biserica ortodoxa romana Sfantul Ioan Iacob Hozevitul, iubito Denisa Valentina Savescu, iubire Sabina Alexandra Maxim, unde ma intalnii cu un coleg de-al meu din liceu care erau doi la parinti, anume el si soru-sa, pe vremea cand domiciliau in zona dintre policlinica si Casa judeteana de pensii. Si deci mi s-a testat noua trotineta, ultima achizitie recenta, "ultimate" cum i-ar zice americanii, in sediul Politiei Rutiere, asa ca poti sa fii sigura si tu si tu ca nu-s dement, psihopat, nebun, adica care ar da peste 2000 Lei Ron pe aceasta trotineta decat daca iata ca poarta si girul Inspectoratului general de politie, Politiei Romane, ca sa stiti si voi ca intr-un interval de o ora cu noua mea trotineta, din cele 22 pe care le am in proprietate privata, am ajuns la sediul Politiei rutiere, m-am intors de la sediul Politiei rutiere, am schimbat cateva vorbe cu un cunoscut, am vazut o functionara de la un ghiseu in viata privata, si totul cu noua mea trotineta care am cumparat-o de pe web de pe situl skates dot ro si care mi-a inmanat-o Andreea functionara de la Fan Courier Hudum, o Inalta Tipa 185 centimetri eleganta. Plus ca am vazut-o astazi pe Marcela Zosineanu o functionara la ghiseul Orange dot ro si O Inalta Tipa 185 centimetri fabuloasa. Uite darurile de astazi pentru nunta noastra. Uite darurile de astazi pentru nunta voastra. Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra iubito Denisa Valentina Savescu mireasa mea sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, Denisa Valentina Savescu enoriasa a Parohiei CUI 16346648 a Bisericii Ortodoxe Romane, Denisa Valentina Savescu http://www.0740216082.blogspot.com/ iubito. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, Sabina Alexandra Maxim enoriasa a Parohiei CUI 16346648 a Bisericii Ortodoxe Romane, Sabina Alexandra Maxim http://www.0745932170.blogspot.com/ iubire. Astazi a fost o zi ploioasa. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=092a43e58d42ef9faa38f7becb5af-f5805bc86efac1a6&targetID=12Sr3NF0Ch8sOBNQrQinrOM_ZDHIILMpt pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00