Ora Exacta, secunda cu secunda: 17:02:48 Duminica 16.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Ora Exacta, secunda cu secunda: 17:02:48 Duminica 16.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite cheltuielile recente de ieri si de azi pentru transport si cumparaturile care le-am efectuat in Suceava municipiu si Botosani municipiu, in dar pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine o Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe, pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine alta Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe, in aceasta zi frumoasa. Nu colaboram cu gentlemanii dincolo de field-ul profesional, nu constituie subiectul grijii mele celei cotidiene. Am onoarea. Era o pustoaica azi in compartimentul Cailor Ferate Romane careia ti-am oferit o chestie religioasa care am primit-o de la Moastele Sfantului Ioan Cel Nou din Manastirea din Suceava municipiu. Si esti o pustoaica draguta asa ca ti-am dat-o imediat tie cadou, e nou nouta, chiar in noaptea de Sfanta Inviere am primit-o, deci n-ai grije, nu e folosita, nu e uzata, e perfecta 100% fara obligatii. Mie imi plac Inaltele Tipe baremi de 180 centimetri sau mai inalte, dupa standardele mele tu esti chistoaca, japonezii te-ar caracteriza k-a-w-a-i-i sa stii. Esti si tu o fata draga, iti urez succes la tot ce vrei sa infaptuiesti ca am vazut-o pe Doamna Mama ta cu carnetul de eleva in mana. Ai primit acea mica atentie de la Fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina, iar daca te intereseaza mai multe detalii despre religia ortodoxa crestina, te indrum corect ca sa te adresezi catre structura ierarhica superioara mie a Bisericii Ortodoxe Romane, si iti urez succes in viata ta privata. Sper ca-ti place chestia aia religioasa, am mai dat si la alte adolescente fetele baluseniste enoriasele mele care le-au primit. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=923c28af039d2b962b5d92664706e9b-4392f888fe9d40d2&targetID=2W6cmbYLK6NkBimBUflzV8YPHTZYfCY6 pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170 Reprezentare grafica de Tiberiu Gafencu in dar de nunta pentru tine o Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00