Ora Exacta, secunda cu secunda: 11:23:49 Sambata 15.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Ora Exacta, secunda cu secunda: 11:23:49 Sambata 15.04.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite cumparaturile de astazi in dar de nunta, am cumparat dresuri al carora ambalaj ti-l voi plastifia sa vezi ce cocheta e tipa infatisata pe acesta, pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine o Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe, pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine alta Inalta Tipa baremi de 180 centimetri sau mai inalta si nou nouta si din rasa fetelor albe, uite si biletul de calatorie al Prea Cucernicului Iconomului Stavroforului de Balusenii Noi sat si Parohului de Baluseni sat emis pentru astazi, am cumparat serbet de 21 Lei Ron din hala de la piata mare agroalimentara foarte gustos si serbet de la Complexul comercial vizavi de Liceul de Cooperatie din municipiul Botosani foarte gustos si cafeluta de la standul vizavi de piata mare agroalimentara. Am vazut la plimbare prin municipiu si enoriasi balusenisti, Buna Ziua, Sarbatori pascale in familie cu bucurie! Am cumparat serbet de 21 Lei Ron din hala pietei mari agroalimentare. Am vazut enoriasi balusenisti prin municipiu, Buna ziua. Am vazut-o pe o Inalta Tipa de la CNME, si pe o Inalta tipa cu geaca verde si jeans albastri. Am cumparat si dresuri. La etajul intai al halei din piata mare agroalimentara am zarit-o pe o Inalta Tipa care venea dimineata in sens contrar cu mine. Ma mai duc la cumparaturi. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=d2f297689d681938439a1b79683b7e82-fc9b6dd9b08adf47&targetID=12Sr3NF0Ch_Ze92VWapGIUy6rzUxqhfR6 pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00