Ora Exacta, secunda cu secunda: 21:33:22 Vineri 31.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Ora Exacta, secunda cu secunda: 21:33:22 Vineri 31.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite cheltuielile de astazi si cumparaturile, v-am cumparat dresuri, economisirea de astazi pentru nunta noastra Denisa Valentina Savescu mireasa mea sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, uite economisirea de astazi pentru nunta voastra Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu. Uite Sabina Alexandra Maxim am pus cum ai vrut tu, si pentru tine Denisa Valentina Savescu am organizat display-ul frumos. Am fost sa ne plimbam prin municipiu si eu Catalin Gafencu, Denisa Valentina Savescu, mi-e dor de tine si vreau sa te vad, si fratele meu Tiberiu Gafencu, Sabina Alexandra Maxim ne este dor de tine si vrem sa te vedem, am trecut si pe la ceasul de la Casa nuntilor, deci vino sa te vad. Fratele meu Tiberiu Gafencu pentru tine Sabina Alexandra Maxim este singura optiune sa-i fii mireasa si sa-ti fie sot, stii caci nu poti uni doi oameni cu trecut pediatric. Eu am trotineta pentru urban transport, uite asta e ultima recenta de curand achizitie cu care tocmai am ajuns la spatiul inchiriat de mine Catalin Gafencu, pe bulevardul eminescian, Denisa Valentina Savescu, si e aici cu mine si fratele meu Tiberiu Gafencu, Sabina Alexandra Maxim, in aceasta zi insorita care este astazi. Ce frumoasa esti Sabina Alexandra Maxim iubire, te-am vazut astazi mai cocheta ca data trecuta. Stiam ca esti mireasa perfecta fratelui meu Tiberiu Gafencu. Instalatiile mele sunt bune, verificate de respectivii furnizori, multumesc. Tocmai am fost in municipiu la plimbare Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, ca sa surprindem pe pelicula un loc mirific in afara urbei. Pentru tipa aceea superba de la liceul vizavi de pediatrie, daca vrei acele fotografii de la conferinta omagiala sfantului din parohia CUI 16346648 asa cum a solicitat un alt cleric, te rog sa urmezi filiera traditionala ecleziastica prin biserica ortodoxa romana si ti le ofer. De aia am trecut astazi cu noua mea trotineta pe langa tine pe pietonalul Unirii desi nu aveam treaba pe acolo ci am facut-o special pentru tine caci te-am vazut sezand pe bancuta, in care scop ca sa-ti zic ca te stiu si pe tine si pe celelalte doua tipe, voi toate trei in minijup si foarte frumoase si inalte. Tot astazi am vazut o duzina de enoriasi prin oras, dintre care va zic la toti Buna ziua. Esti superba Sabina Alexandra Maxim, de aia mi-a placut de tine intotdeauna si te vreau de cumnata mie Catalin Gafencu si mireasa fratelui meu Tiberiu Gafencu, desi te-am preferat mereu in minijup, sunt dispus sa te vad si in jeans daca asa de tare insisti tu. O sa iti arat economisirea pentru nunta noastra Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, imediat, acum fusei sa mananc caci am fost la biserica si mi-e foame. O sa economisim si venituri pentru plata impozitelor, fii fara grije, ne preocupam si de asta, adica grandoarea conferintei ecleziastice ce s-a desfasurat in Parohia CUI 16346648 depaseste depresia de moment. Ai rabdare, te rog, totul e la locul sau. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina http://www.zamzar.com/getFiles.php?uid=ecbed1748fb3587062e2e7442e8dcc5-5553bd1b7691b0a3&targetID=pmVo4ovEoklaTBSA9AkKlg_I_I pentru http://my.cbox.ws/catalin0745932170

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00