Ora Exacta, secunda cu secunda: 15:02:45 Marti 28.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Ora Exacta, secunda cu secunda: 15:02:45 Marti 28.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite cumparaturile si cheltuielile recente, Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, priveste pe fereastra ce cald si frumos e afara. Taica-miu a cumparat de la Fornetti https://www.fornetti.ro/ iar maica-mea a cumparat de la piata mare agroalimentara fasole de 6 Lei Ron, usturoi de 6 Lei Ron, rosii de 18 Lei Ron si 20 Bani Ron, barabule de 7 Lei Ron, ridichi de 3 Lei Ron, farba de 2 Lei Ron, serbet de 14 Lei Ron, pungi negre de 6 Lei Ron, iar eu am cumparat dresuri de 10 Lei Ron, ca sa stiti. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00