Botosani, Romania 20:02:08 luni, 20 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 20:02:56 Luni 20.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Botosani, Romania 20:02:08 luni, 20 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 20:02:56 Luni 20.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite cheltuielile de astazi si cumparaturile, mi-am comandat noul sigiliu pentru corespondenta cu enoriasele mele gagicile baluseniste, si diverse chestii ca daruri de nunta, Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, iar despre activitatea cotidiana aceasta pentru parohieni musai sa se desfasoare in mediul lor aproape de casa caci strainantatea si stranierii sunt o eroare de mentalitate adica cine ar putea crede ca a trudi pentru ratacitii eretici eterodocsi, atei si pagani, poate ca sa constituie scopul vietii omului. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00