Botoșani, Romania 19:42:51 marți, 14 martie, 2017, săptămâna 11 Ora Exacta, secunda cu secunda: 19:43:18 Marti 14.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Botoșani, Romania 19:42:51 marți, 14 martie, 2017, săptămâna 11 Ora Exacta, secunda cu secunda: 19:43:18 Marti 14.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Noapte buna Denisa Valentina Savescu mireasa mea sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani nou nouta cu mine Catalin Gafencu adica te rog sa te pastrezi cat poti tu mai vigilenta caci ma caracterizez un tip gelos si vreau sa evitam discutiile tensionate adica ce musai este sa retii tu anume ca te iubesc din 2014 de cand mama ta m-a intrebat ca sa te iau de mireasa si am fost de acord pe loc si imediat caci esti asa inalta si frumoasa iar cand te gatesti cum doar tu stii mai esti si cocheta inca. Noapte buna Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu si musai sa-ti zic ca orice relationare urgenta cu el se face intai cu mine din care pricina ca eu am urmat doisprezece 12 semestre de drept ori stiinte juridice incat n-as putea ca sa fiu fraierit de tertipuri, asa ca oridecate ori ai ceva sa comunici te rog ca sa vorbesti intai cu mine in sens constructivist, caci in nici un caz nu vreau sa renunt la tine fiind asa de inalta si cu potential de a naste nepoti pentru mine inalti, cum mie nu-mi plac chistoacele. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00