Botoșani, Romania 18:53:06 luni, 13 martie, 2017, săptămâna 11 Ora Exacta, secunda cu secunda: 18:53:45 Luni 13.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Botoșani, Romania 18:53:06 luni, 13 martie, 2017, săptămâna 11 Ora Exacta, secunda cu secunda: 18:53:45 Luni 13.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra Denisa Valentina Savescu mireasa mea sa fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, uite economisirea de astazi pentru nunta voastra Sabina Alexandra Maxim mireasa sa fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, si cumparaturile de astazi, o zi speciala pentru mine, pentru fratele meu, caci te-am vazut asa inalta deci temei ca sa imi mentionez cu mandrie ca de ce te-am ales pe tine in 2014 pentru ca erai atata de inalta si cu potential ca sa cresti si mai inalta iubire, asa frumoasa esti, astea sunt zile fantastice pentru mine caci am vazut-o pe AnaMaria Savescu viitoarea mea cumnata, am vazut-o pe Denisa Valentina Savescu mireasa mea sa fii iubito, am vazut-o pe mama ta Stimata Doamna Savescu viitoarea mea soacra, te-am vazut pe tine Sabina Alexandra Maxim viitoarea mea cumnata si fratelui meu Tiberiu Gafencu mireasa, asa ca pot ca sa ma consider un tip fericit caci primavara a debutat cu iubire si romantism. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00