Botosani, Romania 09:57:10 marti, 21 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 09:57:48 Marti 21.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Botosani, Romania 09:57:10 marti, 21 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 09:57:48 Marti 21.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Tocmai am ajuns la spatiul inchiriat de mine Catalin Gafencu pe bulevardul eminescian, Denisa Valentina Savescu, si cu fratele meu Tiberiu Gafencu, Sabina Alexandra Maxim, si uite ce insorit e afara acum pe fereastra. Web https://gallery.mailchimp.com/a59372943ae3cc352a138bc20/images/7dba3e14-ea86-4390-957d-8bd62053ea5e.jpg uite spatiul inchiriat de mine aduce cu acesta. Academia ma reprezinta, viata academica imi prieste, cea mai monumentala cladire care am vazut-o eu vreodata era a universitatii agronomice iesene, si a liceului de la intrarea pe dreapta dinspre Bicaz in Gheorgheni vizavi de o biserica ortodoxa romana pe stanga, ambele edificii care le-as caracteriza grandioase iubito, iubire. Am fost aseara si eu si fratele meu ca sa-ti caut ce felicitare sa iti expediez prin CN Posta Romana SA, si am vazut ceva frumos asa ca dupa ce le cumpar, o sa ti-o trimit, ai rabdare. Tocmai am vazut neamurile mele din familia Onofrei, Buna ziua, asa ca ai pe cine intreba despre locatia spatiului inchiriat de mine, Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, aici vizavi de Arhivele statului din municipiu. Stii, cel mai pretios dar de nunta care avem sa vi-l oferim, Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, este calitatea de Nora popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina, din care cauza ca mesageria intre ierarhia superioara si talpa se face prin orice mijloc inventat de comunicare, de aia la universitatea din Pitesti era o specializare de slujire pastorala prin limbaj mimico gestual. Ma duc cu fratele meu in oras ca sa va cumpar felicitari si sa vi le expediez prin CN Posta Romana SA, Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00